برنامه ها

زمان: جــمـعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساعت تجمع: 5:30 صبح

مکان تجمع: بلوار سنگی، پارک کوهستانی گلستان

پارک کوهستانی گلستان در شهر شیراز، استان فارس قرار دارد. این پارک یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در شیراز است و در منطقه‌ای کوهستانی و طبیعی قرار گرفته است. با داشتن مناظر زیبا و آب و هوای معتدل، پارک کوهستانی گلستان جاذبه‌ای برای علاقه‌مندان به طبیعت و پیاده‌روی و کوهنوردی است.

مسیر پارک کوهستانی گلستان

این پارک مساحت وسیعی را در بر می‌گیرد و دارای جنگل‌ها، چشمه‌ها و رودخانه‌های زیبا است.

مسیرهای پیاده‌روی درون پارک، فرصتی مناسب برای گردش و استراحت در محیط طبیعی را فراهم می‌کنند.

پارک کوهستانی گلستان شیراز

پارک کوهستانی گلستان شیراز، به عنوان یک پناهگاه طبیعی، محیطی آرام و آرامش‌بخشی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند. در طول سال، این پارک میزبان گردشگران محلی و خارجی بوده و آنها را به تجربه لذت‌بخشی از طبیعت بکر و زیبای اطراف شیراز دعوت می‌کند.

شروع کوه نوردی

روزجمعه ساعت ۶ صبح کوهنوردی در پارک کوهستانی گلستان شروع شد و پس از طی مسیر یک ساعته به کنار چشمه رسیدیم. در طول مسیر درخت های توت خوشمزه ای وجود داشت که کوهنوردی با طعم خوردن توت به ویژه برای کودکان بسیار جذاب بود.

تفنگ آب پاش

آقای ترابیان لطف کرده بودند، برای کودکان تفنگ آب پاش آورده بودند و به بچه ها دادند.

صرف صبحانه

بعد از صرف صبحانه بچه ها شروع به آب بازی کردند و یک ساعت و‏نیم صبحانه خوردن و آب بازی به طول انجامید.

دعای فرج خوانده شد و عکس دسته جمعی گرفتیم و ساعت ۹ به پارک پایین کوهستان برگشتیم.

عکس گروهی تهرانی مقدم

روز خوب دیگری در کنار دوستان همنورد خود سپری کردیم، به همه و بخصوص به کودکان خیلی خوش گذشت.