برنامه ها

شهر زیبای میمند

بسم الله الرحمن الرحیم

صبح زیبای ۱۵ اردیبهشت به محل قرار، میدان گل سرخ رسیدیم
پس از ربع ساعت توقف تا جمع شدن همنوردان، به سمت بیدزرد محل قرار بعدی به راه افتادیم.
۲۰ دقیقه بعد رسیدیم و مدتی توقف برای جمع شدن همه اعضای گروه داشتیم ،پس از آن به راه افتادیم.

گل محمدی | کوهنوردی خانوادگی میمند

ساعت هفت صبح، پس از طی حدود نیم ساعت به دوراهی فیروز آباد و میمند رسیدیم، مدیر گروه کنار جاده ایستاده بودن و تک تک اعضا رو راهنمایی می کردن که مسیر درست به میمند را بروند.

منظره زیبای مسیر شهر میمند

ساعت ۷:۱۵ به شهر زیبای میمند رسیدیم که از همان ورودی شهر عطر گل و گلاب حس می‌شد.

جاذبه توریستی شهر میمند

در کنار مقبره شهدای گمنام صبحانه را میل کردیم و کودکان در محیط وسیعی فوتبال بازی کردند.

صحبت های سر گروه در مورد برنامه ها

پس از آن به باغ زیبایی که یکی از اعضای گروه برای اسکان هماهنگ کرده بودند، رفتیم و پس از کمی استراحت و چیدن و خوردن توت و بازی کودکان ساعت ۹:۳۰ به سمت چشمه حرکت کردیم.

چشمه شهر میمند

تا ساعت ۱۲ در رودخانه زیبای چشمه تنگ آتشگاه واقع در جاده جهرم- سیمکان- میمند به آب بازی و شنا و شوخی و خنده گذشت، لحظاتی زیبا و به یاد ماندنی در جمع خانواده و دوستان سپری کردیم.

لذت بردن اعضای گروه از خنکی رودخانه

برای اقامه نماز و صرف ناهار به باغ برگشتیم.برای ناهار بعضی از اعضا با رستوران بیرون بر نزدیک باغ هماهنگ کرده بودن که متأسفانه به علت شلوغی به تعداد کافی غذا آماده نکرده بود، ولی همدلی و محبت بین اعضا باعث شد که سفره اعضایی که ناهار نداشتند حتی رنگین‌تر و بیشتر از بقیه اعضا بشود.

سفره رنگین نهار

پس از ناهار و استراحت به سمت باغ گل سرخ، برای خرید عرقیات به ویژه گلاب به راه افتادیم.
به باغ زیبایی رسیدیم که پر از درختان نسترن و گل سرخ بود و در همان جا کارگاه عرق گیری هم بود، عرقیات تازه و معطری برای فروش داشت.

باغ گل میمند

در این سفر، کودکان تجربه جالب و خاطره انگیزی داشتند که برای جابه جایی در میمند به سمت رودخانه و باغ همگی در یک ماشین بودند که یکی از مدیران گروه زحمتش رو کشيدند، حدود ۱۴-۱۵ کودک در یک ماشین!
که حسابی برایشان خاطره انگیز بود‌ و خوش گذشت.

جابجایی جالب کودکان

ساعت چهار به سمت شیراز به راه افتادیم و حدود ساعت شیش به شیراز رسیدیم.

مسیر بازگشت

روزی به یادماندنی با خاطراتی خوش و تجربه های جدید در کنار دوستان و خانواده را گذراندیم.